Objednejte si u nás svoz přímo z Vašeho domova, nebo pracoviště.
Zásilku zabalte do papírového kartonu (krabice) tak, aby nemohlo dojít k poškození obsahu.
Přiložte reklamační list, nebo průvodní dopis.
Na zásilce neuvádějte adresáta, ani odesílatele. Případně odlepte všechny staré poštovní etikety.
Na náš e-mail nám zašlete "objednávku svozu reklamace", kde uvedete adresu a datum vyzvednutí a Vaše mobilní telefonní číslo. Nejdřívější možný termín vyzvednutí je dva pracovní dny po odeslání e-mailu.
Tato služba je zcela bezplatná.
Záruční list
Spolu se zbožím obdržíte prodejní doklad, který slouží zároveň jako záruční list.
Pokud výrobce nebo zastoupení značky dodává v balení i záruční list, je přiložen přímo v balení výrobku nebo u prodejního dokladu.
V případě, že je u výrobku záruční list, je možno zaslat výrobek k reklamaci přímo autorizovanému servisu.
Uplatněním reklamace přímo v autorizovaném servisu odpadá logistický mezikrok mezi námi a servisem.
S vyřízením oprávněné reklamace v autorizovaném servisu nejsou spojeny žádné poplatky.
Pokud má produkt autorizovaný servis, je rychlejší a snažší reklamovat produkt přímo tam.
V opačném případě zašlete nebo doručte výrobek do naší provozovny odkud bude zaslán k posouzení vady do servisu.
Jaké dokumenty přiložit k reklamovanému zboží
Doporučujeme přiložit kopii prodejního dokladu.
Důležité je přiložit originál záručního listu, pokud byl k výrobku vystaven.
Reklamační list nebo průvodní dopis. Formulář reklamačního listu si můžete stáhnout z těchto odkazů: